Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.Способи доставки
- Нова ПоштаВідправленя посилок понеділок середа п'ятниця
- DeliveryВідправка Делівері-вівторок,четвер.
Способи оплати
- Пром-оплата
- Оплата на карту ПриватбанкаПісляплатою не відправляємо! Карта Приватбанку: 4149 4999 9486 0177 Отримувач: Гордійченко В'ячеслав Анатолійович
- Оплата на карту Монобанк.Післяплатою не відправляємо! Сплатити можна на карту monobank через мобільний додаток або в будь-якому терміналі. При перекладі з карти монобанк на карту монобанку комісія 0%. 4441 1111 4652 8025 Гордійченко В'ячеслав Анатолійович
Гарантія:
Компанія повертає й обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення й обміну
Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів відбувається завдяки покупцям.
Гарантія визнається дійсною за таких умов:
наявність документа, що підтверджує придбання запчастин;
наявність копії замовлення — заряду автосервісу, де вироблялася встановлення товару на автомобіль;
наявність сертифіката автосервісу на проведення цього різновиду робіт;
висновок про нероботоздатність деталі;
запасна частина відповідає специфікації автомобіля (неоригінальна запчастина є замінником оригінальної);
автомобіль експлуатувався нормальним способом та обслуговування вироблялося відповідно до рекомендацій фірми — виробника автомобіля;
автомобіль не піддається експлуатаційним навантаженням.
Для уникнення конфліктних ситуацій одержувач зобов'язаний оглянути товар на наявність браку. Зробити це необхідно у разі отримання посилки у відділенні транспортної компанії. У разі виявлення браку одержувач має скласти акт огляду. У такому разі наша компанія об'єднується, обмінювати товар якнайшвидше
Терміни повернення й обміну
Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів відбувається завдяки покупцям.
Гарантія визнається дійсною за таких умов:
наявність документа, що підтверджує придбання запчастин;
наявність копії замовлення — заряду автосервісу, де вироблялася встановлення товару на автомобіль;
наявність сертифіката автосервісу на проведення цього різновиду робіт;
висновок про нероботоздатність деталі;
запасна частина відповідає специфікації автомобіля (неоригінальна запчастина є замінником оригінальної);
автомобіль експлуатувався нормальним способом та обслуговування вироблялося відповідно до рекомендацій фірми — виробника автомобіля;
автомобіль не піддається експлуатаційним навантаженням.
Для уникнення конфліктних ситуацій одержувач зобов'язаний оглянути товар на наявність браку. Зробити це необхідно у разі отримання посилки у відділенні транспортної компанії. У разі виявлення браку одержувач має скласти акт огляду. У такому разі наша компанія об'єднується, обмінювати товар якнайшвидше
Доставка здійснюється тільки по передоплаті!