Продавець Інтернет магазин Автостиль78 розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
533 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний.

+380 (97) 107-56-00
+380 (50) 055-25-01
Запорожье, Запоріжжя, Україна
Кошик
Автостиль78

Колірна маркування пружин

Колірна маркування пружин

Один з поширених питань менеджерів інтернет магазину: «які пружини краще поставити», «що значить жовта мітка?». У ці питання постараюся внести невелику ясність і може бути поле для роздумів.

Для початку розберемося, що з себе представляє пружина підвіски, на перший погляд на що може впливати такий простий елемент як пружина. Багато людей зовсім не звертають увагу на знос даного елемента, але це не дивно адже вона не вимагає будь-якої установки ніяких рем. комплектів і спец. догляду. Але мало хто розуміє, що пружини не всі однакові і відмінність їх не тільки в жорсткості. Пружин підвіски існує 5 видів, але так далеко в будову пружин та їх можливості ми заходити не будемо, розглянемо найпоширеніші варіанти пружин, стандартні, ті що встановлюються на автомобілі ВАЗ, ЗАЗ, ГАЗ, АЗЛК.

На деякі моделі ВАЗ встановлюються пружини так звані «бочкоподібні», для збільшення опору коченню. Також встановлювалися, але набагато рідше, пружини з перемінним кроком витка які забезпечували оптимальну стійкість з малими навантаженнями, таких як бічний крен, різке гальмування, прискорення. І пропорційно збільшувалася жорсткість, що виключало пробої підвіски та зберігало комфорт руху по нерівностях.

Стандартні пружини які встановлювалися на автомобілі ВАЗ, ЗАЗ, ГАЗ, АЗЛК є оптимальним варіантом для установки, детально розглянемо саме їх. Виготовлення пружин досить складний процес, поетапно його можна розділити на: нагрівання і накручування прута з прокатної пружинної сталі, з якої шліфуванням або токарної обробки зняли обезуглероженный шар потім вони проходять загартування в маслі, наступний етап холодна осаду, потім наноситься захисний шар (при цьому задні і передні пружини можуть покриватися різними захисними сумішами) ну і кінцевий етап це ВТК після якого і присвоюватись клас жорсткості (плюсове поле допуску по навантаженню ставитися до класу «A» (зазвичай жовта мітка), з мінусовим – до «Б» (зелена мітка)). При цьому на пружину наносити колірне позначення відповідного класу. Стандартна колірна маркування ВАЗ, ЗАЗ, ГАЗ, АЗЛК для передніх пружин на чорній пружині зелена або жовта мітка, які соотвецтвуют класу жорсткості. На задніх пружин використовується дещо інша маркування: на білій пружині ставитися ті ж мітки зелена і жовта, але для пружин з збільшеною довжиною таких як 2102, 2104 використовується маркування синім і коричневим(червоним).

В повніше законне питання «а які ж пружини краще?» залежно в яких умовах експлуатується автомобіль. Наприклад, якщо ви часто їздите з максимальною навантаженням то краще встановити пружини класу «А», також для таких умов АвтоВАЗ випускає пружини призначені в основному для задньої осі (2102, 2104, 2111), які відрізняють від стандартних пружин інша довжина, деякі водії встановлюють збільшені проставки пружини для того щоб збільшити дорожній просвіт, але варто розуміти що керованості і комфорту вона не додасть (зменшує хід відбою і збільшує хід стиску амортизатора). Якщо пружина села, то проставками її не врятувати, тому що це зменшить відстань до межвіткового змикання. Така ж даремна операція вставляти між витків гумові прокладки, вони так само не врятують становище. Найголовніше при установки пружин поставити пружини одного класу на вісь, допускається встановлення різних класів на осі наприклад, клас «Б» на задню вісь, а на передню «А», але на оборот ніяк не можна.

Кольори маркування пружин ВАЗ, ГАЗ, ІЖ, ЗАЗ, АЗЛК

 

 

Большая часть устанавливаемых на автомобили пружин метятся либо зеленой, либо желтой краской. Вполне резонно возникает вопрос: какие пружины лучше подобрать для своего автомобиля? Конечно, как пружины класса А, так и пружины класса В имеют равное право на существование. Деление же на классы принято для того, чтобы уменьшить разницу в длине пружин правого и левого бортов автомобиля — а это неизбежно при массовом производстве, — которая отрицательно сказывается на его управляемости и устойчивости (так как приводит к перекосу автомобиля относительно продольной оси). Если вы часто ездите на своем автомобили с полной нагрузкой, вам следует выбрать пружины класса А, так как они выдерживают чуть большую нагрузку. Но при этом следует иметь в виду, что разница (проконтролировать которую сложно) незначительна и может составить от 0 до 25 килограмм.

Також існує маркування та інших квітів. Це пружини, призначені в основному для встановлення на задню підвіску автомобілів-універсалів. Раніше — ВАЗ-2102, зараз — ВАЗ-2104 і ВАЗ-2111. Відрізняються вони трохи більшою довжиною в силу специфіки даних автомобілів. Чи можна ставити ці пружини підвіски на хетчбеки або седани? Для цього необхідно знати мету встановлення даних пружин на ваш автомобіль.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner